Ο ΔΕΣΦΑ έχει υιοθετήσει Πολιτική για την παραλαβή και αξιολόγηση αναφορών σχετικά με φερόμενες παρατυπίες σε σχέση με τον Κώδικα Δεοντολογίας του ΔΕΣΦΑ, την Πολιτική κατά της Διαφθοράς και άλλες εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες. Η Πολιτική Διαχείρισης Καταγγελιών καθορίζει τους διαύλους επικοινωνίας και τις αρχές και διαδικασίες διερεύνησης και απόφασης, ώστε να διασφαλίζεται η ακρίβεια των γεγονότων, η εμπιστευτικότητα, καθώς και η προστασία των καταγγελλόντων.
Μπορείτε να υποβάλετε την αναφορά σας παρακάτω
Φόρμα Καταγγελιών
"(Απαιτείται)" indicates required fields
Φόρμα Ανώνυμων Καταγγελιών
"(Απαιτείται)" indicates required fields