Ο ΔΕΣΦΑ, με βάση τις πολιτικές της εταιρείας και σύμφωνα με τον κώδικα δεοντολογίας του, θεωρεί την ανθρώπινη υγεία, την ασφάλεια, την προστασία του περιβάλλοντος, τη δημόσια ασφάλεια και την ποιότητα των υπηρεσιών ως στόχους προτεραιότητας για την αειφόρο ανάπτυξη και δεσμεύεται να τους επιτύχει υιοθετώντας και συνεχώς βελτιώνοντας του Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, Υγείας και Ασφάλειας και Περιβάλλοντος.
Η Πολιτική του ΔΕΣΦΑ βασίζεται στις ακόλουθες αρχές:
• Στη διαχείριση των δραστηριοτήτων σύμφωνα με τις νομοθετικές, διοικητικές και εταιρικές διατάξεις, καθώς και με τις βέλτιστες εθνικές και διεθνείς πρακτικές.
• Στη διεξαγωγή και διαχείριση δραστηριοτήτων και στην επεξεργασία και ενεργοποίηση όλων των απαιτούμενων οργανωτικών και διαδικαστικών λύσεων, προκειμένου να προλαμβάνονται ατυχήματα, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων της οδηγίας SEVESO, καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, τραυματισμοί και επαγγελματικές ασθένειες.
• Στη Βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών προκειμένου να διατηρηθεί το υψηλότερο επίπεδο αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας, με σεβασμό στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων και με τη μεγαλύτερη προσοχή στο περιβάλλον.
• Στο Σχεδιασμό, υλοποίηση, διαχείριση και διάθεση των εγκαταστάσεων, κτιρίων και δραστηριοτήτων, με στόχο την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων, του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας καθώς και την ευθυγράμμιση με τις βέλτιστες διαθέσιμες και οικονομικά βιώσιμες τεχνολογίες.
• Στην εφαρμογή της βιώσιμης χρήσης των φυσικών πόρων, στην πρόληψη της ρύπανσης και στην προστασία των οικοσυστημάτων και της βιοποικιλότητας.
• Στον έλεγχο και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της λειτουργίας της επιχείρησης καθώς και στην ορθολογική χρήση των φυσικών πόρων και της ενέργειας και στην εφαρμογή λειτουργικών και διαχειριστικών δράσεων για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και τον μετριασμό της κλιματικής αλλαγής.
• Στη διαχείριση αποβλήτων αποσκοπώντας στη μείωση της παραγωγής αποβλήτων και στην ενίσχυση της αξιοποίησής τους.
• Στην διεξαγωγή ελέγχων και επιθεωρήσεων καθώς και στη διασφάλιση της ενημέρωσης, κατάρτισης, συνεχούς διαβούλευσης και αύξησης της επαγρύπνησης του προσωπικού, των πελατών, των προμηθευτών, των κατασκευαστών, των κατοίκων και άλλων βασικών επιχειρηματικών εταίρων για ενεργή και υπεύθυνη συμμετοχή στην εφαρμογή των αρχών και στην επίτευξη των στόχων.
• Στην επιλογή και ενίσχυση της ανάπτυξης των προμηθευτών σύμφωνα με τις αρχές αυτής της πολιτικής και της δέσμευσής τους στην συνεπή συμπεριφορά.
• Στην εξασφάλιση, μέσω κατάλληλων διαδικασιών και διαχειριστικών και οργανωτικών εργαλείων, του δικαιώματος των πελατών στην πρόσβαση και χρήση των υπηρεσιών.
• Στην διεξαγωγή επιθεωρήσεων για την αξιολόγηση των επιδόσεων και την αναθεώρηση των στόχων και των προγραμμάτων και την περιοδική επανεξέταση της πολιτικής προκειμένου να αξιολογείται η αποτελεσματικότητά της και να λαμβάνονται ενδεχόμενα μέτρα.